سوالات متداول در نرم افزار پارکینگ دلتا

سوالات متداول در نرم افزار پارکینگ دلتا

  • هنگام خروج راننده کارت یا قبض خود را گم کرده است

از بخش قبوض صاده شماره پلاک خودرو (ترجیحا 3 رقم) را جستجو کنید، سپس نمایش عکس ورودی را کلیک کنید تا مطمئن شوید همان خودرویی است که هنگام ورود کارت دریافت کرده است.

اکنون شماره کارت موجود بر روی کارت را در منوی سریع صفحه نرم افزار وارد کنید تا خروج ثبت گردد.شماره کارت را نیز یادداشت کنید تا مدیریت پارکینگ در اولین فرصت آنرا غیر فعال نماید.

  • هنگام ورود یا خروج کارتخوان کار نمیکند

برای ثبت ورود یا خروج موقتا از تایپ شماره کارت در محل مخصوص برای شماره کارت منوی سریع(پایین سمت چپ صفحه اصلی) استفاده کنید و کلید <Enter> را بزنید. این عمل معادل زدن کارت برای ورود و خروج بر روی ریدر rfid پارکینگ و نیز عمل خواندن بارکد از روی قبض است.

همین عمل را برای بارکد خوان نیز میتوانید استفاده کنید:

سوالات متداول نرم افزار پارکینگ دلتا

  • رمز عبور خود را فراموش کرده ام

مدیران سیستم بدون دانستن رمز عبور کاربرشان میتوانند رمز آنها را عوض کنند، از این رو اگر کاربر مدیر نیستید میتوانید از مدیر خود بخواهید رمز عبور شما را تغییر دهد.

اگر کاربر مدیر رمز خود را فراموش کرد با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید. لازم به ذکر است رمز عبور مدیریت فقط با تماس طرف قرارداد با شرکت و نیز شناسایی ایشان با داشتن قرارداد پشتیبانی معتبر داده خواهد شد.

  • پس از ثبت ورود چطور پلاک را ویرایش کنم

اینکار بسیار راحت و با حداکثر سرعت انجام میشود، کافیست در صفحه اصلی سیستم اتوماسیون پارکینگ بر روی تصویر پلاک 2 بار کلیک کنید و سپس از صفحه نمایش داده شده اینکار را انجام دهید:

سوالات متداول از نرم افزار پارکینگ دلتا

سوالات متداول اتوماسیون پارکینگ

  • پس از صدور قبض چطور مبلغ پیشپرداخت را ویرایش کنم

همانطور که در شماره قبلی گفته(‏8.1.5) شده بر روی پلاک 2 بار کلیک کنید و از منوی تصحیح پلاک پیشپرداخت را انتخاب یا به دلخواه تعویض کنید:

اگر پیش پرداخت یا پلاکی را که قصد تغییر دارید مربوط به قبل است با تایپ شماره کارت در قسمت بالا و زدن کلید <Enter> مشخصات آخرین قبض صادره با این شماره کارت(یا بارکد) قبض نمایش داده میشوند.