مشکلات متداول نرم افزار اتوماسیون پارکینگ دلتا2

مشکلات متداول نرم افزار اتوماسیون پارکینگ دلتا2

  • پیام license Error در هنگام ورود به نرم افزار

licenceEror

پس از دریافت این پیام نرم افزار متوقف میشود و ادامه کار ممکن نیست.چاره کار ساده است:

احتمال زیاد تاریخ سیستم شما خارج از محدوده تنظیم شده است.از قسمت پایین سمت راست صفحه سیستم عامل خود تاریخ و ساعت سیستمتان را به میلادی بروز تنظیم کنید ، سپس مجدد نرم افزار را اجرا کنید.

اگر ساعت سیستم پارکینگ  تنظیم بود احتمالا شما نسخه دوربین پلاک خوان را خریداری نکرده بودید و اکنون تیک بخش ماژول پلاک خوان را در تنظیمات فعال کرده اید!

حالا دیگر به تنظیمات نرم افزار دسترسی ندارید که تیک آنرا بردارید! پس کار را به ما بسپارید تا از درب پشتی نرم افزار وارد شویم و تنظیمات پلاک خوان را تصحیح کنیم.

  • تصویر دوربین پس از باز شدن متوقف میشود

این امر ناشی از عدم همخوانی سرعت سیستم و کیفیت و فریم سیستم با دوربین است. دوربینهای غیر استاندارد معمولا به این سرنوشت دچار میشوند.اگر حتما میخواهید از همین دوربین استفاده کنید مجبورید هر بار که تصویر متوقف شد از نرم افزار خارج شوید و مجدد وارد شوید. آنقدر اینکار را تکرار کنید تا مشکل برطرف شودتصویر دوربین پس از بازشدن بهم میریزد

  • تصویر دوربین پس از بازشدن بهم میریزد

این امر بخاطر بالا بودن کیفیت خروجی تصویر دوربین و پایین بودن کش و قدرت سی پی یو سیستم و سایر عوامل از این قبیل است. برای این منظور کیفیت دوربین را در حالت ایده ال 1.3MP یا کمتر 1024 و 768  قرار دهید.

badresived

  • دوربین شناسایی نمیشود

ابتدا مطمئن شوید که دوربینی که قصد ارتباط با آنرا دارید در دسترس است.برای این منظور از فرمان ping  در کامند پرامت استفاده میکنیم:

camnotfound4

دستور cmd را در Run سیستم عامل تایپ کنید و کلید <Enter> را بزنید.حالا در صفحه باز شده آدرس ip دوربین را فراخوانی کنید،مثلا برای فراخوانی دوربین با آدرس آی پی 192.168.43.136 فرمان زیر را تایپ کنید و کلید <Enter> را بزنید:Ping 192.168.43.136 -t

با پاسخ تصویر بالا یا TTL=64 به مفهوم اینست که وسیله یا دوربین مورد نظر در دسترس است.هر پاسخ غیر از این یعنی در دسترس نیست.

اکنون با تایپ آدرس آی پی مورد نظر در اینترنت اکسپلورر میتوانید تصویر دوربین را ببینید.

اگر دوربین در شبکه موجود نبود قطعا به بررسی اتصالات سخت افزاری شبکه و دوربین نیاز خواهید داشت که خارج از این مبحث است.برای اجرا اتوماسیون پارکینگ به نحو احسن نیاز به سخت افزار های مناسبی است

به منظور ایجاد سیستم کنترل تردد  در پارکینگ داشتن دوربین مناسب لازم است