نصب نرم افزار پارکینگ در ویندوز XP

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار پارکینگ در ویندوز xp (بخش1)

نصب نرم افزار پارکینگ در ویندوز xp

قبل از شروع به نصب نرم افزار پارکینگ در ویندوز xp ابتدا از مشخصات سخت افزاری و آماده بودن سیستم عامل خود آگاه شوید، برای این منظور ابتدا مطمئن شوید سیستم عامل یک ویندوز xp سرویس پک 3 و 32 بیتی است.برای این منظور بر روی آیکون My Computer  بر روی ضفحه دسک تاپ سیستم عامل خود کلیک راست کنید و سپس آخرین گزینه Properties  را بزنید همانطور که در عکس ذیل مشاهده میکنید در برگنشان General  مشخصات سیستم شما نمایش داده میشود.

پس از این مرحله از نصب تجهیزات سخت افزاری سیستم خود مطمئن شوید، دقت کنید در این مرحله کلیه قطعات سخت افزاری مربوط به پارکینگ نباید نصب و متصل به سیستم باشند.

برای اطلاع از درستی نصب سخت افزارها بر روی آیکون My Computer  بر روی صفحه دسک تاپ سیستم عامل خود کلیک راست کنید و سپس گزینه Manage  را انتخاب کنید.از پنجره باز شده در سمت چپ از منوی درختی بر روی System Tools  کلیک کنید تا باز شود و سپس گزینه Device Manager  را انتخاب کنید مطابق شکل ذیل میبایست در منوی سمت درختی سمت چپ همه سخت افزارها بدرستی نصب شده باشند.چنانچه علامت مثلث زرد بر روی این گزینها مشاهده شود بدین معنیست که درایور سخت افزاری فوق بدرستی نصب نشده که در این مرحله میبایست درایورها را نصب کنید.

پس از این مرحله از حداقل مشخصات سخت افزاری سیستم کامپیوتر خود مطابق با حداقل ذکر شده در این آموزش مطابق با جدول بخش 3.1.1 مطمئن شوید.برای این منظور دستور dxdiag  را در منوی Run از تایپ کنید و کلید <Enter>  را بزنید چنانچه پیغامی مشاهده کردید گزینه yes  را انتخاب کنید.

مطابق شکل ذیل میتوانید مشخصات واقعی سخت افزاری سیستم کامپیوتر خود را مشاهده کنید.

مشخصات سخت افزاری سیستم در ویندوز xp

پس از این مراحل میتوانید مراحل اصلی نصب پیش نیازهای نرم افزار پارکینگ را آغاز نمایید، دقت کنید کلیه مراحل به ترتیب ذکر شده انجام شود تا نیاز به نصب مجدد ویندوز نداشته باشید!

سیستم عامل شما برای نصب پیشنیازهای استفاده از نرم افزار باید Windows installer4.5  را داشته باشد.اگر این بسته نرم افزاری را نصب ندارید اکنون آنرا از پوشه SetUp   نصب کنید.از این به بعد منظور از پوشه SetUp  فایلهای نصبی هستند که این شرکت به شما ارائه داده است و یا میتوانید آنها را از آدرس سایت اصلی شرکت و سپس مراجعه به بخش مرکز دانلود گزینه دانلود نرم افزار دانلود نمایید.

جهت ادامه آموزش نصب نرم افزار پارکینگ در ویندوز xp به بخش 2 این آموزش مراجعه کنید.